Bumerang - Yazarkafe

4 Temmuz 2014 Cuma

Anlatamıyorum

Büyük adımlar kolay kolay atılmıyor. Bazı değişiklikler beni tedirgin edebiliyor, çevremdekilerden destek ve telkin beklerken hüsrana uğramış bir şekilde kendime geliyorum. Benim için neyin iyi, neyin kötü olduğunu dış gözle söylemelerini beklerken olayı daha da içinden çıkılmaz hale sokuyorlar.

(fotoğraf alıntıdır)
Herkes kendi açısından bakıyor çünkü. Tabiri caizse ben İstanbul diyorum onlar Van. İstanbul tarafından bakmanı istiyorum diye direttikçe onlar da Van diye tutturuyor. Biraz da benim açımdan bakmayı başarabilseler yardımları dokunacak ama hep kendilerini düşünüyorlar.
Tam anlaşılıyorum sandığım anda bir sözle her şeyi mahvediyorlar. Kime neyi soracağımı şaşırmış bir vaziyetteyim. Bu kadar kafa karışıklığı, moral bozukluğuna yol açacağına kollarımı sıvayıp kendi kararlarımı kendim almalıyım diyorum, şimdilik en iyisi bu gibi görünüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?