Bumerang - Yazarkafe

7 Temmuz 2014 Pazartesi

Güzel Bir Gün

Günaydınlar. Öncelikle mutlu bir gün diliyorum herkese :).

Güzel bir gün için

Yatağından mutlu bir şekilde kalk, pencereni aç ve tertemiz havayı içine çek...
Güzel bir günün başlangıcı böyle olsa gerek. Kaygılardan uzak, yalnızca havanın güzelliğine odaklanarak.
Yüzünü yıkarken aynada gördüğün yansımana gülümse...
Evdekilerden günaydın öpücüğünü esirgeme, onlara her fırsatta sarıl.

Yaşadığın hiç bir aksiliğin canını sıkmasına izin verme.
Yalnızca güzel bir güne başladıysan börekteki bir yanık izinde, bulutlardaki bir şekilde ya da çektiğim fotoğraftaki gibi çamurların içinde güzel şeyler görebilirsin :)
Olumsuzlukları yenmenin, görmezden gelebilmenin tek yolu hayata daha güzel bakabilmekte.




Sarıl demişken

İki gün önce sabah kan ter içinde uyandım. Normalde uyandığımda hemen kendime gelirdim ama bu kez öyle olmadı. Rüyamda annem ölüyordu. Mümkün değildi. Ağlaya ağlaya annemlerin odasına koştum. ''Annee sen ölüyordun'' diye diye yarım saat kadar ağladım. Rüyaydı,geçti deseler de kendime gelemedim.Düşünmek bile çok kötü değil mi? Ah kötü ben, kadıncağızın da gözleri doldu benim yüzümden. Bir süre sonra sakinleşmeyi başardım,yüzümü yıkadım geldim. Anneme bir daha, bir daha sarıldım ve yeniden uyudum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?