Bumerang - Yazarkafe

7 Ağustos 2014 Perşembe

İlk Mim

Merhabalaar, bu benim ilk mimim olacak =)
Malum, henüz yeni sayılırım blog dünyasında. Sevgili Cam misket, okuyan herkesi mimlemiş.
Ben de nasipleneyim dedim vee başlıyorum yazmaya =)


Sana en fazla keyif veren kötü huyun hangisidir?

Buna en başta sigara içmek diyorum. Çok içmiyorum ama keşke hiç içmesem. Keyif verici yanı dolaşımı hızlandırması olabilir mesela, sinirli anlarımda çok sakinleştiriyor.
Onun dışında keyif aldığım kötü bir huyum yok, keyif yerine pişmanlığa dönüşüyor çünkü onlar =)

Hangi slogan yaşam felsefen olabilir?

Hayat sloganım içinden gelmeyen hiçbir şeyi yapma ve insanların ne düşündüğünü her zaman umursama olurdu.
Samimiyete çok önem veren biriyim, içten olmayan gülüşler, dostluklar çok itici gelir bana.

Mutluluğun tanımını geçelim, sence mutsuzluğun tanımı nedir?

Hayatta öğrendiğim en büyük şeylerden biridir; asla güven kaybetme. Güvensiz ne bir ilişki, ne bir dostluk yürür diye düşünüyorum. Aileyle kurulan bağda bile bu aranır. Güvenin olmadığı bir yerde mutluluktan söz edilemez...
Bir diğeri de büyük beklentiler içinde olmaktır bence. Büyük beklentiler büyük hayal kırıklıkları getirebilir. Mutsuz olmamak için en güzeli beklentileri en aza indirgemek =)

Tahammül sınırlarını zorlayan ses nedir?

Çoğu zaman sabırlı olsam da uyumaya çalışırken alt komşu, yan komşu vs. evinde tadilat yapılmasıdır. Hele de saatler sürüyorsa çıldırıyorum.

Eğer bir şehir olmak isteseydin hangisi olurdun?

Özellikle şu şehir olurdum diyemesem de bazı kriterlerim var elbet =).
Denizi ve yemyeşil doğası olan, ılık ve zaman zaman yağışlı bir şehir.
Çok sıcak ve çok soğuk bana göre değil =)  (Yazar rahatına düşkün)

Kimleri mimledim?

Bir Delinin Pembe Defreri ve Esen Kız'ın Yeri isimli blog sahibesi arkadaşları mimlemek istiyorum =).
Veee benim gibi hiç mimlenmemiş her kim varsa buyursun diyorum :)

Sevgiler.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?