Bumerang - Yazarkafe

5 Aralık 2014 Cuma

Belki de

Görsel alıntıdır




 Söylenmemiş, belki de hiçbir zaman söylenmeyecek cümlelerin gizli öznesiydim ben.Sustuğum ''seviyorum''lar, yokluğunda mutlu ettiğim bir ''sen'' ve bunlarla yetinmeyi öğrenmiş bir ''ben'' var.










Yaptığımız kibritten evin yanışını izlerken ben, vücudumdaki yanıkları umursamadan izliyorum bizi.
Ağladığım şey vücudumdaki yanıklar değil, evimizin saniyeler içinde kül halini alması...

Gözümde alev alev parlayan acılar...
Suskunum artık; sebepsiz, amaçsız, evsiz.
Kış gününde sokakta kimsesiz kalmış bir korkağım ben artık.
Tebrikler, yaktığın bir evim, ilmek ilmek ördürdüğün duvarlarım var artık.
Duvarlarım beni soğuktan korumaz bilirsin; o yüzden, üşütmesin seni yalnızlığım...







3 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu bir blog keşif etkinliği sayesinde yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Blog Keşif Etkinliğinden geliyorum, takibe aldım sizi.
    http://griipalyaco.blogspot.com.tr/ bloguma da beklerim..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldinizz :). Uğrayacağım mutlaka, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?