Bumerang - Yazarkafe

25 Ocak 2015 Pazar

Tatil

görsel alıntıdır
Geçen hafta perşembeden beri evdeyim. Ne zamandır yazayım diyorum ama o kadar yoğunum ki arada bir yazılarınızı okumaktan başka bir şey yapamadım.
  Gündüzleri ziyaretler, ev uğraşları, eski dostlarla geçerken geceleri Dexter izliyorum. Gerçekten harika bir dizi. Hala benim gibi izlememiş olanlar varsa tavsiye ederim. Yurttayken ara verdiğim birçok diziye yeniden başladım. Akşamları çayımızı alıp dizi izliyoruz annemle. Muhteşem bir ikili olduk :)). Sizler de iyisinizdir umarım.





 Bir yandan da en önemli olayım -aslında Türkiye'de yaşayan bütün gençlerin en büyük olayı- olan sınav hazırlıklarına başladım. Malum seneye mezun oluyorum. İnşallah yeteri kadar emek verir ve atanırım. Matematik ve türkçeden soru bankaları, coğrafyadan konu anlatımlı bir kitap aldım. Her gün düzenli olarak çalışmaya özen gösteriyorum.

 Bence başarmanın en güzel yolu geceli gündüzlü çalışmakta değil. Her gün düzenli olarak ayrılmış birkaç saat yeterli. Ailemin onca yıl bana verdiği emekleri boşa çıkarmak istemem. Liseye geçmek ya da üniversite sınavı kazanmak o kadar da büyük değilmiş onu anladım. En zoru onca yıl okuyup atanamamak olurdu. Emek vermiş tüm meslektaşlarım için heeep birlikte atanmayı diliyorum :)

2 yorum:

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?