Bumerang - Yazarkafe

9 Ekim 2015 Cuma

Nerelerdeyim?

Merhaba sevgili okuyucu. İçinde sayamayacağım kadar ''o'' bulunan ço...k yoğun bir dönemden geçiyorum. Kısmet olursa seneye okul öncesi öğretmenliğine talibim :). Ondan bu telaşlar.
Ösym' nin kısa süre önce yaptığı açıklamaya göre sınavım 22 mayısta olacak. Bu yaşıma kadar böyle bir darbe yemedim. Hayır neden iki ay geriye alırsın ki sınavı?


Beklediğimiz tarih temmuzken; iyi ya konular mart ayında falan biter, kalan birkaç ayda da deneme çözeriz derken olacak iş miydi bu?
Bitmesi gereken birsürü konu, test kitabı var.
Reklamdaki çocuğun dediği gibi: ''Çook çalışmam lazım çoook.''
O yüzden şu sıralar buralarda pek olamayacağım.
Allah yardımcım olsun diyor ve gidiyorum. Kendinize dikkat edin.

4 yorum:

  1. çooooooooook açma arayı olur mu :)

    YanıtlaSil
  2. Umarımmm, yazmayı çok özlüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, uzun zamandır ilk kez bloguna göz atma fırsatı bulabildim, ama sen nerelerdesin yahu:)

    YanıtlaSil
  4. Maalesef kpss hazırlık dönemindeyim. Uzunca bir süre buralarda olamayacağım. Seni yeniden görmek güzel :)

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?