Bumerang - Yazarkafe

28 Mayıs 2017 Pazar

Rahat Batıyordu

Daha sıradan, ders çalışmak zorunda olmadığım günler gelmişti.
 Yeni diziler, geziler, hobiler başlıyor
görsel alıntıdır
derken başlamadan bitiverdi.
Çünkü rahat batıyordu. Bünye alışkın değildi sevgili okur.
Önce ayağımı incitmem, sonra sebebini açıklamayacağım kendisi küçük, etki olarak süründüren bir ameliyat geçirdim.
Henüz 3 gün oldu. Ameliyat öncesi anesteziyi kendi isteğimle aldım vs zırvalıkları yazan kağıda imza atarken hemşire öğrenim durumumu sordu. Mezunum okul öncesi öğretmenliği okudum, tercih yapcam dedim. O zaman öğretmen yazıyorum dedi.
Sizin için küçük bir olay gibi gelebilir ama yaklaşık bir senedir atama bekleyen ve olayı son derece duygusal bir anda -ameliyat öncesi- yaşayan ben göz yaşlarıma engel olamadım...

Öğretmen!
Evet öğretmendim, öyle yazacaktı. Atanacaktım yazın.
Ameliyattan sonra narkozun etkisiyle herkes saçmalar ya, bende o da olmadı. Aklım fikrim atanmakta. Hemşirelere ben yazın tercih yapacağım, atanacağım falan diyordum. Hey Allah'ım görüyorsun ne diyeyim.

Genel olarak durumum iyi sayılır. Sürekli pansuman  yapılması gereken bir açık yaram var. Ameliyat yerimden bağımsız olarak boğazımda, bademciğimde ameliyat sonrası uyanırken yaşadığım nefes alma sorunu yüzünden çıkan aftlar var. Sigara içenler zor uyanıyormuş. Haberiniz olsun. Ben içiyorum ama siz içmeyin şu mereti (Öğretmen burada kamuya mesaj verdi)
Aftlar yüzünden sudan başka yediğim içtiğim her şey sanki yırtıp geçiyor boğazımı. Yine de güzel yönünden bakmaya çalışıyorum. Acaba kaç kilo verdim? :)

Ha bir de Ramazan geldi, hoş geldi. Dolu dolu geçirebilmemiz temennisiyle. Hasta olan, zor durumda olan her kim varsa Allah yardımcısı olsun.

16 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. İnşallah gönlünüzden geçen bir yere atanırsınız. Karadut,böğürtlen şurubu içmenizi öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok, önerinizi dikkate alacağım.
      İnşallah güzel haberler veririm sizlere :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun Gizli Özne. Ben hastalıklarda çok hassas olurum ama bir başkasının hastalığında böyle olurum. Allah şifalar versin dilerim. Atanmanız da tereyağından kıl çeker gibi gerçekleşir dilerim. Her konuda yormaz Allah. Dilerim bir an önce ayağa kalkarsınız. Selam ve sevgiler, tekrar şifa dileklerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece hanım çok teşekkür ederim, inşallah Rabbim tüm hastalara şifa versin.
      Atama konusunda da güzel haberler vereceğim inşallah, sevgiler :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Atamalrda sevinmenizi ve bizi de sevindirmenizi isteriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun :).
      Ayy inşallah, ilginiz için ayrıca teşekkür ediyorum sevgiler :)

      Sil
  4. Geçmiş olsun sevgili öğretmenim. Bu ülkede öğretmenlerin yüzlerinin güldüğü gün, işte o gün hepimiz refaha kavuşacağız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassasiyetiniz için çok teşekkür ederim mutlu ettiniz. Toplumun temelini atan bizler mutluysak çocuklar, aileler de mutlu. Çok haklısınız. Umarım daha güzel günler görebiliriz.
      Sevgiler.

      Sil
  5. of geçmiş olsun çok yaa. hadi yakında atanmış öğretmen de olursun işallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep müjdeyi ilk vermek istediğim kişiler içindesin :) Yakındır, 19 temmuzda belli olacak :)
      Teşekkür ederiiim

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Recep Bey, öncelikle hoş geldiniz.
      Teşekkür ederim

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun. Acil şifalar... Gönlüne göre olsun her şey... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :).
      Umarım hepimiz için en hayırlı en güzel şeyler olsun diyelim :)

      Sil
  8. Geçmiş olsun. En kısa zamanda atanmanız dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, inşallah diyeyim :)

      Sil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?