Bumerang - Yazarkafe

22 Temmuz 2017 Cumartesi

Müjde!

Beklenen gün 19'uydu ama heyecandan, sevinçten sizinle hemen paylaşma fırsatım olmadı sevgili okur.
Atandım!
En güzel, en şerefli mesleğe merhaba dedim!
Bir yıllık uzun bir bekleyişten sonra oldu.
Beni heyecanla bekleyen bilgiye, sevgiye aç çocuklarıma kavuşmak için gün sayıyorum.
E şehri de söyleyeyim o zaman, Hatay.
Mutluluğumu tarif etmek mümkün değil...
O yüzden gökkuşağı koydum görsel olarak, rengarenk hissediyorum. Çocukların dünyasında güzel izler bırakmak için sabırsızlanıyorum :)

Sevgiler benden hepinize, varlığınız ve iyi dilekleriniz güç verdi :)
Özellikle Deep ve Cam Güzeli
Sizlere ayrıca teşekkür ediyorum! :)

8 yorum:

  1. Tebrikler, harika bir haber:)

    YanıtlaSil
  2. heeey heeeey heeeey oleee oleeee oleeeey bıp tıs bıp tıs bıp tıs ahey ahey ahey kutlarııım mutlu olduuun senin mutlu olmana da mutlu olduuuum. hayat da güzel yer. bir defa gitmiştim. oh oh hele yemekleri. ayyyy öğretmeniiim. oh be sonundaaa :) hayırlı olsuuuuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Candan deep, içten deep :)
      Çoook teşekkür ederim ben de aşırı mutluyum :).
      Dün ben gittim ev işlerini falan hallettim evet güzel şehir, yemek kültürü bir harika! :)

      Sil
  3. Ne mutlu size böyle hissetmeniz de ne kadar güzel öğretmenlik yürekle yapılan bir meslek öğrencileriniz çok şanslı Tebrikler...

    YanıtlaSil
  4. Umarım bu güzel hisler hep canlı kalır ve layıkıyla yapabilirim, teşekkür ederim :)
    Hoş geldiniz bu arada sevgili okur :)

    YanıtlaSil
  5. Ay ne mutlu oldum,ne mutlu oldum.Sana gönüldeden kocaman bir uçan balon demeti yolluyorum..Hatay görmek istediğim şehirlerden biri.Umarım beklediğinden çok daha güzelliklerle karşılaşırsın.Meslek hayatında ve yaşamının yeni döneminde başarılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni gerçekten merak eden okuyucularımdan oldunuz. İçten kocaman teşekkür de bendeeeen :)
      İnşallah güzel olur benim için. Ve sizin de istediğiniz ne varsa yaşarken bulun kendinizii :)
      Sevgileer

      Sil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?